.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه بندر گز در خطبه هاي نماز جمعه ؛
یونسی ، مشایی دولت روحانی است / آیا با فروش کتابهای مبتذل در نمایشگاه کتاب فرهنگ ما مقاومتی می شود
شمال نيوز : امام جمعه بندرگز گفت : دستیار ویژه رئیس جمهور شده مشایی دولت احمدی نژاد که هرچه می کشیدیم از این سر حلقه انحراف بود.
یونسی ، مشایی دولت روحانی است / آیا با فروش کتابهای مبتذل در نمایشگاه کتاب فرهنگ ما مقاومتی می شود

به گزارش شمال نيوز، حجت الاسلام سیدمصطفی محمدی ، امام جمعه بندرگز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با اشاره به سخنان رئیس جمهور در خصوص اینکه همانطور که اقتصاد مقاومتی نجات بخش اقتصاد ماست فرهنگ مقاومتی هم نجات بخش فرهنگ ما است ، تاکید کرد : ما همان قدر که به اقتصاد مقاومتی نیاز مندیم به فرهنگ مقاومتی هم نیاز مندیم .

وی در ادامه تصریح کرد : مقام معطم رهبری اقتصاد مقاومتی را مقاوم سازی اقتصاد معنا کرده اند و ما نتیجه می گیریم فرهنگ مقاومتی که رئیس جمهور گفتند مقاوم سازی فرهنگی می شود اما با این عملکردی که مسئولین در مسئله فرهنگ دارند و هنرمند و نویسنده را آزاد گذاشتند و ممیزی ارشاد را حذف کردند و گفتند هنر و دانش نیاز به ارشاد ندارند می شود به فرهنگ مقاوم رسید.

امام جمعه بندرگز با اشاره به فروش کتاب ممنوعه در نمایشگاه کتاب تهران و به نمایش در آمد از کتابهای شاعر خواننده مرتد شاهین نجفی ، کتاب های سوفی گری ، رمالی ، کتابهای مبتذل با تصاویر مستهجن و کتابهایی که به رزمندگان اسلام توهین کرده است ، افزود : آیا با این نوع کتاب ها فرهنگ ما مقاوم می شود ، امروز بهائیت در جلسات زیر زمینی به دنبال جذب فرزندان شیعه این سرزمین فعالیت می کنند فرهنگ مقاومتی تحقق پیدا می کند .

وی در ادامه گفت : وقتی حزب منحله مشارکت که در مقابل نظام و ولایت در ایام فتنه ایستادگی کرده فعالیتش را در استانها آغاز کرده است ما به فرهنگ مقاومتی می رسیم .

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند من در بین شما باشم یا نباشم نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد تاکید کرد : آیا نا اهل تر از اصحاب فتنه داریم که در دولت فعلی به کارگیری شده اند آیا آنها ما را به فرهنگ مقاومتی دینی می رسانند .

وی در ادامه تصریح کرد : چهره های فتنه گر به جای اینکه از فرصت به دست آمده استفاده کنند و ظلمی که به مردم و ولایت کرده اند را جبران نمایند و به جای یاری دولت چالش هایی را بر سر راه دولت ایجاد می کنند.

امام جمعه بندرگز ادامه داد: دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی با اظهاراتی عجیب و غیر مسئولانه چالش هایی را برای دولت ایجاد کرده که به دنبال احیاء نمادهای سلطنتی هستند و می گویند هلال احمر را برداریم جایش شیر و خورشید بگذاریم و گفته است پرچم ایران باید شیر و خورشید داشته باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : امروز می گویند هلوکاست را انکار نکنیم چون غرب نمی پسندد ، می گویند نباید گفت که اسرائیل باید از بین برود چون غرب نمی پسندد مگر امام نفرمودند اسرائیل غده سرطانی است و باید از بین برود امروز به خاطر نپسندیدن غرب باید این را نگوئیم .

حجت الاسلام محمدی افزود : امروز احکام دینی ما را نمی پسندند و غیر انسانی معرفی می کنند چون غرب نمی پسندد ، اما امام خمینی فرمود علت اینکه غرب نمی پسندد این است که ما تمام آثار غرب و شاهنشاهی را از بین می بریم بیرق ما نباید بیرق شاهنشاهی باشد آرم ایران نباید آرم شاهنشاهی باشد و باید این شیر و خورشید منحوص محو شود و آثار طاغوت باید از بین برود.

وی در ادامه تصریح کرد : دولت تمام کار و مسئولیتش را به پایان برده و مشکلات کشور حل شده و آمده اند تا آرم شیر و خورشید را به پرچم برگردانند و الله را حذف کنند این یعنی همراهی کردن با سلطنت طلبان فراری در پناه غرب.

وی ادامه داد : این دستیار رئیس جمهور شده است مشایی دولت احمدی نژاد که هرچه می کشیدیم از این سر حلقه انحراف بود.گلستان ما


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 ارديبهشت 1393
شما خودعمار پندارها و آدمای پر مدعا یه دونه سند انجراف علیه مشایی ندارید.. شما جزء جبهه پایداری هستین که به احمدی نژاد ...و آخر سر هم انتظار داشتید احمدی نژاد طوری عمل میکرد که...به دست شما برسه.. همون بهتر که دست افراطی ها نیفتاد.. حداقل تکلیفمون با اصلاح طلبا مشخصه....
پاسخ ها به این نظر
محمد 27 ارديبهشت 1393
اگر کمی به عقب برگردید و صحبتهای مشایی را خوب تحلیل کنید و همین طور به صحبتهای یونسی متوجه خواهید شد که امام جمعه محترم سخنانشان درست و صحیح است پس لطف کنید دقت در کار داشته و با تعصب حرف نزنید.
اکبر زنجانچی 26 ارديبهشت 1393
آقای امام جمعه محترم جواب جنابعالی را آقای معتضد که راوی تاریخ در شبکه 2 سیما می باشد به صورت مبسوط بیان نمود وحرفهای آقای یونسی را تایید نمود ،لطف کنید مطالعه بیشری نمایید .واگر جواب کامل را می خواهید در گوگل حرفهای معتضد در خصوص صحبت های شیر وخورشید را سرچ کنید .آن موقع ازمقایسه مشایی با یونسی شرمنده خواهی شد.چرا بدون مطالعه هر حرفی را برای تخریب دیگران به به زبان می رانید.مردم را موعظه می کنید اما خودتان به آن عمل نمی نمایید؟
حسین 26 ارديبهشت 1393
باعث تاسفه که خطیب نماز جمعه از تریبون مقدس نمازجمعه چنین اظهارات سخیف و اتهامات ناروایی را مطرح میکنند که پشتوانه علمی و تاریخی نذارد.
بی نام 27 ارديبهشت 1393
تقدیر و تشکر از برادر ولایی و عزیز اقای محمدی
محسن نوروزی 28 ارديبهشت 1393
شاعر چه زیبا گفت:دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم آباد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.